Koszty i termin wysyłki

Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia.
Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
Orientacyjny termin przygotowania towaru do wysyłki wynosi około 3 dni robocze.
Towar jest dostarczany za pomocą firmy InPost oraz firmy DPD
Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach Sklepu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym  (zwykle 1-2 dni robocze).
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy  (wysyłki) określonymi  poniżej. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności.
Zgodnie z art. 543¹ Jeżeli kupującym jest konsument, sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej. W razie opóźnienia sprzedawcy kupujący może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upływie może od umowy odstąpić.

Płatności

Na sprzedany  Towar Sklep wystawia  Fakturę VAT lub paragon fiskalny zgodnie z dyspozycją złożoną przez Klienta.
Warunkiem przystąpienia przez sklep do realizacji zamówienia jest wpłata pełnej kwoty na jeden z podanych niżej sposobów:
            a) przelewem na konto nr 78 1910 1048 2272 7115 1794 0001
            b) za pośrednictwem platformy dotpay ( przelewy online, karty płatnicze Visa oraz Mastercard )
            c) za pobraniem.

Odbiór towaru

Dostawy są realizowane na terytorium RP oraz w 30 krajach Europy ( zasięg DPD Classic Międzynarodowa Przesyłka).
Istnieje możliwość osobistego odebrania towaru w Łodzi pod adresem ul. 6 sierpnia 25 lok. 3U  po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości na adres mailowy : info@welnaibawelna.pl


Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera zalecamy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane prosimy nie przyjmować przesyłki oraz zalecamy wypełnić protokół szkody dostępny u kuriera a następnie skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Odstąpienie od umowy

[Ograniczenia prawa odstąpienia od umowy] 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;